problem i värmen

när jag var i sthlm nu i veckan så var jag bland annat ute efter ett par silverringar. har så lite ringar, så tänkte fylla på lite. jag hittade 2 stycken i en affär i gamla stan, och slog till. detta var mitt på dagen när det var som varmast. jag skulle sen ha på mig ringarna på kvällen, men det gick inte som jag tänkt mig. efter en stund märkte jag hur dom gled mer och mer av fingret. tyckte det var konstigt eftersom dom ju satt så bra när jag provade dom. sen slog det mig vad som var problemet. är det 30 grader varmt och stekande sol sväller fingrarna. det går inte att undvika. och vad händer då om man provar ringar i det tillståndet? jo dom blir såklart för stora när fingrarna återgår till normal storlek, hehe. som tur var så var det en snäll tant i affären, så det var bara att byta dagen efter :) hon förstod mitt problem, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0