bloggvärldens mest tragiska människa

tydligen så ska ju kissie ha en privat blogg, som bara vänner kan läsa typ. varför? jag har aldrig riktigt fattat grejen med att ha en blogg som folk inte kan läsa. varför ha den ute på nätet isåfall? funkar inte ett worddokument lika bra? eller en helt vanlig hederlig dagbok? dessutom, varför ska just kissie ha en privat blogg? mer uppmärksamhetskåt än vad hon är går ju inte att bli!! nu är dessutom nämnda privata blogg den mest sökta termen på bloggportalen. jisses. men antagligen var det ju just det hon ville. skapa ett rykte om en privat blogg för att få ännu mer uppmärksamhet. det finns ingen hejd...

och nu har jag ägnat ett helt inlägg åt den mest tragiska i bloggvärlden, illa!! det skall icke upprepas. jag skäms nästan över mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0