I has been shopping

dagen började med ett seminarium i skolan, som gick hur bra som helst, I rocked ;) hehe
nej men skämt åsido, jag var bra mycket mer aktiv än jag brukar vara...är ju inte den talföraste annars, I'm such a sissy!! men idag gick det så bra så :)
efter det kom älsklingen och hämtade mej, och vi åkte ut i bushen till lager 157. det kliade i shoppingfingrarna ;)
blev inga massor av inköp, men lite iaf. en tunika, ett basic linne, samt lite armband. armband is da shit.

försökte mej på att hitta ett par jeans också, men efter ett 10tal provade par så gav jag upp...finns det nåt tråkigare än att prova jeans???

förkylning på G också. oh yeah. bra tajmat till helgen. fest både fredag och lördag. känns som en bra söndag sen, haha.

men nu, en omgång betapet innan maten ;)

Kommentarer
Postat av: murre

jag har reggat mig på betapet :P men jag fattar naaaaada :D orkade inte ens läsa igenom spelreglerna =D

2009-09-30 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0