det händer även den bästa

jahaja. söndag. dagen efter en festkväll. totalt oplanerad men mycket trevlig!

morgonen idag började med en lätt huvudvärk, som dock släppte ganska fort. sen har en oförklarlig trötthet samt ett enormt sug efter feta och onyttiga saker kommit över mej. I blame the tequila. det vart nämligen inte så mycket drickande igår. mängden borde verkligen inte kännas av idag. men så var det ju tequilan. livsfarligt. gah.

har dessutom en tröja på mej som stinker rök. av nån anledning hade jag inga kläder hos älskling förutom det jag hade igår. so stopid.
så första stoppet blir hem till mej att byta.

sen får jag nog ge efter för kaffeskriket som härjar i mej. med mycket socker i. sen ska jag nog vara tebax i gamla gängor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0