vad är väl en bal på slottet...

som jag har förstått det är det bloggala i hufvudstaden ikväll. prisutdelningar till årets bästa bloggar och yadayada. jag måste säga att jag är lite avundsjuk. jag vill också gå på fint kalas och klä upp mej. hur ofta händer det liksom? nja, klänning har man liksom inte här på landet ;) menmen, det hade vart kul att gå på en klänningstvångsfest. bara för att liksom.

menmen, vad är väl en bal på slottet? det är ju minst lika kul att gå och lägga sej tidigt och gå upp 05.30 för att åka till jobbet. lägg också till en totalpajad rygg som får en att vilja gråta vid vissa rörelser, samt hållning som en oldie pga av nämnda rygg. hä ä toppän dä å!

har iaf haft en trevlig eftermiddag! efter en lugn dag på jobbet bidde det en fika med älskling. nu vet jag vad falun pysslar med på lördagseftermiddagar. varenda jäkel är på wayne's coffee. där var det mycket folk må ni tro. men det blir ju så när stan är så värdelös att det är typ bara dit man kan gå efter klockan 16...helt värdelöst. fram för fler kvällsöppna caféer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0