överskattat

nej, jag fattar inte. varför kollar folk på "roast på berns"? jag har kollat i ungefär 5 minuter nu, och jag vill bara stänga av teven...skämten är dåliga, bara under bältet, och det känns mer som att det är en tävling i elakhet. det är verkligen inte roligt. inte ett skratt från min sida so far. och dessutom sitter ju bara "offrena" och ler lite obekvämt. så varför kolla på sånhär skit?
har för övrigt svårt för sånt här överhuvudtaget. en stand up-show skulle jag aldrig i livet plåga mej igenom, det är kul i ungefär 5 minuter, sen är det ju bara samma sak heeeela tiden. nope, inte min grej helt enkelt.

dock är det vänner om 5 minuter, där har vi humor däremot! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0