har gud missat falun?

har läs tlite här och var om att folk nu har börjat vakna upp till ett vitt landskap utanför fönstret. förvisso sådant som smälter bort så fort solen behagar dyka upp, men iaf. och nu till min lilla undran, hur kan falun ha hamnat utanför detta? jag har inte sett så mycket som en snöflinga ju! jag råkar nämligen tillhöra en av dessa miffon (?) som gillar snö. it's da shit. så mysigt ju. jag menar, ska det nu bli senhöst och vinter, kan det väl komma lite snö?

det låg för övrigt snöhögar på sergelstorg i sthlm nu när jag var där. det var lite skumt, det var verkligen högar. stora högar. vi fick aldrig nån förklaring på denna skumma uppenbarelse. nån som vet?

och vad arg jag blir att det inte går att ladda upp bilder.

jaja, promenaddags!!

Kommentarer
Postat av: elsa

önskar dom bara en bra dag ?

2009-10-14 @ 15:56:12
URL: http://elsaemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0