sunday at work

tjohoo nu är jag på jobbet igen ;)
har dock hunnit med en hel del idag, har vart i torsåker och hämtat mamsen, fikade där hann vi med också, samt varit förbi apoteket och inhandlat voltaren. min rygg is so killing me, så jag måste göra nåt åt det...
ska börja bli mer försiktig på jobbet, och använda benen istället för ryggen. och träna upp magmusklerna så dom får ta smällen istället för ryggen. det gör ju liksom ingen skada där. det är så dumt att jag blitt värre i ryggen sen jag börja cykla varje dag, för det blir ryggen som håller upp hela överkroppen, och eftersom den är såpass dålig så klarar den inte det känner jag...så det ska det bli ändring på!

men, för ögonblicket måste jag göra nåt som gör att värken går över, så får ta det långsiktiga framöver, och det kortsiktiga smärtstillande just nu. hoppas bara det hjälper.


så ett tips. var försiktiga med ryggen!! man tänker liksom att "asch, det här går ju bra, känner ju inte av det nu", men så är det inte...det kommer senare, och inte lite heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0