lite mera sex

ja, den andra sexgrejen då. herr lärare pratade om hur sextoleransen/sexvanorna/vad som anses vara normalt har ändrats sen han var liten. när han var liten, då var det 3 ord som kunde sammanfatta sex: mörkt, missionären, hetero.

nu däremot, "kommer man undan" med nästan vadsomhelst. det finns aningens fler ord än 3, han tog upp några exempel: kille/kille, tjej/tjej, kille/tjej/katt?
katt? sex? han drog det verkligen så långt han bara kunde, hehe.

men egentligen, alltså nu menar jag inte djur, (dom ska man fanemej låta bli!!) men annars, så länge alla är med på det, varför ska man då inte få göra vad man vill, hur skumt det än är? så länge ingen tar skada, ingen blir utnyttjad, och alla är med på alla villkor, varför ska då något anses onormalt, egentligen?

självklart kommer det alltid finnas saker samhället "ser ner på" när det gäller exempelvis sex. men, så länge alla inblandade vill, och blir glada och nöjda av det, är det då verkligen något att se ner på? vuxna människor som vet precis vad dom gör, och är fullt medvetna om eventuella konsekvenser, kan inte som få pyssla med vad dom vill utan att nån lägger sej i?

nyfikenhet och experimentlusta ska väl inte behöva ha nåt med skam att göra? det är väl bra om folk vill prova nya saker?

men som sagt, det gäller ju att alla inblandade är med på saken!

sen kan man ju kanske hålla det lite för sej själv, så inte grannarna störs. häromdagen gnisslade och knarrade sängen i lägenheten ovanför min, och jag hörde "ååh ååh herregud!!" därifrån.
nu är ju jag i 20årsåldern, så jag tar väl inte illa upp direkt, men mina oooldie-grannar då? dom kanske tycker det är lite värre....

Kommentarer
Postat av: Monire

haha :D is this a kind of a denial? ;) "20 årsåldern.."

2009-03-13 @ 13:43:37
Postat av: Sackie

Säker på att det var våningen ovanför då? Kanske var nån av dina Oldie-grannar ;) Sen tycker jag att man borde lämna dom stackars rotfrukterna och mejeri produkterna ifred också, likväl som djuren. ;)

2009-03-14 @ 17:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0