evighetsprojekt

jag har verkligen gett mej på ett evighetsprojekt. att sortera musikbiblioteket på datorn. det är ju hur mycket som helst! började igår, och är långt ifrån klar, haha. men fint och ordentligt blir det ;)
måååånga låtar är dock såna jag inte kan lyssna på utan att tänka på situationer/människor/osv. speciellt sommarn -06 fullkomligt brakar tillbaks in i huvet på mej till en jäkla massa låtar. craziest summer ever. worst summer ever. best summer EVER!!!

det är lätt bästa sommarn nånsin. sommarn jag och mina kompisar växte upp mer och fortare än vi nånsin gjort. sommarn vi gjorde saker vi aldrig trodde vi skulle göra. sommarn vi gjorde helt oförglömliga saker...
sen var det ju vissa saker som riktigt drog ner mej, men jag skulle inte vilja vara utan det heller! och nerdragandet kom egentligen först efteråt. när sommarbubblan liksom var över. men för att sammanfatta det hela, det var en sån sommar man hoppas ALLA får uppleva nångång!


so this  is my hangout for the moment :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0