so it's over for now

och vad skönt det är, faktiskt. det sliter att vara ute hela nätterna, och bara traska runtruntrunt. eller ja, när man inte lyssnar på bandena vill säga. då studsar man runt istället ;P
så ni kan ju tro jag har ooont i fötterna nu!! men kul har vi haft!!!
och det sliter mer än man tror att gå runt i värmen som har varit, testa själva att gå flera kilometer i stekande sol, och däremellan stå på samma ställe, medans solen riktigt steker....det är värre än man tror!! men jag klagar inte, tänk så trist om det hade vart dåligt väder!!!

bäst har nog volbeat, winnerbäck, och ulf lundell varit.
och babyshambles var bättre än jag trodde. och det var ju en positiv överraskning att mr doherty faktiskt behagade dyka upp, haha.

men nu lär jag fasiken sova...trööööött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0