raindrops keep falling on my head...

ja så var det fina vädret slut då. på återkommande dock får man väl hoppas!!


vet inte riktigt om jag vill hålla med om den där lilla solen bakom molnet, som det ser ut på riktigt så har molnet tagit över...det har dock slutat regna, så jag höll mej torr på vägen hem från jobbet!

och eftersom det är sånt här väder, och jag faktiskt har jobbat idag, tänker jag ta mej en mysdag i soffan, under en filt :P sådeså!! skönt att slippa pressen att vara ute bara för att det är fint väder, hehe ;)


hehe

Kommentarer
Postat av: sep

Hey, det fanns ju några sas-plöan som störtade typ 20 gånger så man ska aldrig säga aldrig. Och jaa, det är precis det som är kul med att flyga, man sitter och tänker att egentligen borde man vara en blöt pöl på marken vid det här laget men det är man inte. Underbart!

2009-06-02 @ 12:20:54
URL: http://batmanplusrobin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0