idioter

jag fick ju en parkeringsböter för en dryg vecka sen. det stod att jag hade 8 dagar på mej att betala, men jag gjorde det redan samma dag, för att få det ur världen. och idag fick min mamma (det är henens bil, så det är ju registrerat på henne) en påminnelse att det ska betalas!!!! jag har ju svart på vitt att den är betald, dom kan få se min lista över kontohändelser om dom vill!!! jag blir så trött på sånt här. varför kan det inte bara flyta på?? dessutom var dom jäkligt heta på gröten att skicka en påminnelse. dom hade skrivit ut boten den 21, och 8 dagar senare, alltså den 29, skulle den va betald. den 29 var i fredags, och idag kom påminnelsen. alltså borde dom ha skickat den i fredags, eftersom det har vart helg. så då har dom alltså skickat påminnelsen samma dag som den ska vara betald?? hur kan göra det??? dom kan väl för i helvete inte skicka en påminnelse förräns betalningen är försenad??? så nu lär vi greja med det där och reda upp det. en massa krångel för en sån skitgrej. god dammit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0