falukalaset

så var det dags igen då. årets happening (?), och årets fyllefest har börjat. falukalaset. från idag tills på söndag håller det på. karuseller, uppträdanden, cruising, maaassor med folk!! och jag ska jobba hela helgen :(
fast i det här vädret skulle jag nog inte befinna mej där ändå, hur kul är det att hänga ute hela kvällen i regn? dessutom var det inte så bra artister såg jag. rix fm festival brukar kunna dra hit en del, men inte i år. några visste jag inte ens vilka det var..så jag tror inte jag missar nåt!!

dom enda jag faktiskt skulle vilja se är ebba gold, men dom spelar imorron kväll, och jag jobbar både då på kvällen, och kl 7 dagen efter...kul att det händer nåt här i stan dock!! hade gärna kollat cruisingen ikväll också, men i det här vädret? nja...


nog för att regnet verkar upphöra under helgen, men kolla temperaturen!!! inte fan kan man vara ute i den kylan...när man var 15 var det ju en annan sak, men nu? neee...bekvämligheten kommer med åldern ;)

Kommentarer
Postat av: Olessia

tack för tipset :D

2009-06-04 @ 14:02:01
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: M A L I N

nee nu får värmen komma tillbaka så det blir en riktigt sommar eller så kan det vara kasst väder när vi är i tunisien nästa vecka ;P



sv: haha det var det vi skulle prova. antingen gjorde vi fel eller så var det inget speciellt med det alls. den blev typ bara varm ;P

2009-06-04 @ 15:06:00
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0