man lär sej nåt nytt varje dag

haha ja idag har jag lärt mej nåt nytt. ett nytt begrepp för att vara exakt. "regeringen". visste ni att killar brukar syfta till sina flickvänner genom att kalla dom "regeringen"?? wtf :P
anledningen till att jag ens fick reda på det var att min trognaste kommentator skrev det, jag fatta inte vad han mena, men min snälla pojkvän upplyste mej så snällt om det genom att säga:

-"har jag aldrig kallat dej regeringen? det är ju ett allmänt vedertaget begrepp som killar använder på sina tjejer...!"

men??? nej jag har aldrig hört det :P
lite elakt tycker jag det är, haha. dock är det ju vi som bestämmer, så varför inte ;)

så jag antar jag tolkat dej rätt? :P
eller så har du ett coolt jobb där regeringen sponsrar dej med datorgrejer.
either one.

Kommentarer
Postat av: Peter

Din första gissning var mest rätt, det enda jag har att göra med regeringen är att de spionerar på vad jag gör på nätet (FRA, du vet)..

2009-01-30 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0