life saver

dom här räddar mitt liv just nu!! utan dom skulle ♥:s mockasoffa vara full med snor ;)

har förresten en *längta-till-våren*-attack just nu...jag vill ha ett par såna här!!
jag har ju ett par svarta, men vill ha ett par vita!! eller ska ha ett par vita rättare sagt!! till ett par mörka jeans, och nåt somrigt upptill..oh me likie!!!

vill dessutom ha en ny mobil...är trött på den jag har!! en sonyericsson w200i tror jag den heter...plastig och "fejk" känns den. den känns ostabil!! så en ny snygg sak med bra kamera. det är väl inte för mycket begärt? allra gärnast en sonyericsson. my favourite ;)

Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

gud så söt hund på headern!

2009-01-02 @ 15:46:38
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Sara.

hej! allt bra? hoppas du får en fortsätt trevlig kväll:)

2009-01-02 @ 15:46:59
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0