hmpf

jag har haft 2 förolämpande diskussioner idag. båda med älskling!
den första gick såhär:

jag: -"då behöver jag inte oroa mej för att du ska ragga på nå lammkött då, hehe"
han-"vaddå, du är väl lammkött så det räcker?"


meningen var att hans polare har fest med påföljande utgång på lördag, och jag kan inte följa med. men troligen är älskling för sjuk för att gå han också. (och bara för att förtydliga, det var ett skämt jag kom med, självklart vet jag att han inte raggar på andra :P)

men iaf, jag lammkött?? god dammit :P
sååå stor åldersskillnad är det inte ;P

nästa konversation skedde när älskling stod och plockade bort kycklingkött från benen till våran kycklingsallad (färdiggrillad kyckling). jag stod och tog dom bitar han rensade bort, han tog ju bort det godaste ;P
varpå jag fick den här kommentaren:

-"vem har lärt dej äta som en skogshuggare??"

så på en dag har jag varit både lammkött och skogshuggare!! wtf?? hahaha


Kommentarer
Postat av: Sackie

Jag gillar din pojke mer och mer ;)

2009-01-22 @ 23:21:40
Postat av: Ola

ehhh.. sen när blev lammkött en förolämpning?

Ta det som en bekräftelse för att du ser ung och fräsch ut istället :)

2009-01-23 @ 05:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0