födelsedagskort på vift



jag har fått ett födelsedagskort idag. inget märkvärdigt med det. om det inte hade varit för att jag fyllde år för snart 2 månader sen! och inte heller skickade personen i fråga det försent, utan jag vet for a fact att hon skicka det i  tid. men till fel adress, hehe. jag står nämligen inte med på eniro, så söker man på mitt namn kommer det upp nån annan :)
men iaf, det där kortet har cirkulerat runt här i stan sen dess, och nu har min moster fått det. hon heter samma som jag, fast i andranamn, så nån har väl chansat. och den här gången gick det hem! eller ja typ iaf. hon ringde mej och sa att hon fått ett kuvert med mitt namn på, så jag åkte och hämtade det, och nog var det till mej :D

dagens händelse, lätt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0