data nööööörds

haha ja vi är verkligen datanördar :P

2 personer, 2 datorer. 1 bredband...me is snylting I tell ya ;) praktiskt med router och trådlöst!!! det är mycket snabbare än mitt, så me likie ;) plus att jag eftersom jag har ett mobilt bredband med begränsad mängd data att förbruka, så nu slipper jag slösa på det :D

men det där med att jag har begränsad mängd data är helt värdelöst. visst, det kostar 99 kr i månaden så det är billigt, men det är lite drygt!!! kollar man tillräckligt mycket på youtube tex tar det slut, och det går myyyycket långsammare :( så nja, det är inte så rekommendabelt. vet inte hur det är med andra operatörer, men jag har tele2 iaf. men det är ju billigt, och jag laddar ändå inte ner saker eller så, så det funkar väl :)
räcker till skolgrejer och sånt iaf, med råge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0