norrland?

haha har upptäckt en kul grej. stockholmare tycker att dom är i norrland när dom fått 1 dm snö. man kan ju fråga sej, anser dom att allt norr om sthlm är norrland? suckers säger jag bara isåfall. jag bor då rakt inte i norrland!! (även om jag har för mej dalarna har blitt syftat till som att ligga i norrland av nån på tv nångång). hursomhelst, här är det MYCKET snö!! fast det inte är i norrland. tror storstadsfolket seriöst att det bara är i norrland det snöar? vi lär väl ha nån meter snö iaf, och att vi har mer snö i år än vad det brukar vara, men vi brukar ändå ha snö här, iaf från januari och framåt kan det vara en hel del.




såhär ser det ut här nu, lite mer snö än vad ni sthlm:ers har va? :P

så snälla sluta syfta till allt norr om sthlm som norrland, det är ju förolämpande ju ;P

inte så att jag har nåt emot norrland, absolut inte. det är bara lite trist att bor man i mitten så finns man inte riktigt, eller vad jag ska säga. allt norr om sthlm blir liksom norrlandsfierat.

glöm inte oss mittfolk!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0