krångelkrångelkrångel

åååååh vad det krånglar på jobbet. jag har ju fasta helger ett par månader till framåt, och tydligen får jag inte jobba dom andra helgerna då. jag har inte haft en tanke på att det skulle kunna gälla mej, jag har ju liksom ingen fast rad egentligen, men tydligen räknas helgerna som fast schema.

så då bidde jag av med en tur en av dom helgerna jag inte får jobba, men som jag blitt bokad för för längesen. så där försvann en tusenlapp sådär bara. så jag har växlat mellan att ringa chefen och vikarieförmedlingschefen, för att försöka få nån ordning på det hela. kändes ju aningens dumt att ringa den ena, sen säga att "jag ska ringa den andra så återkommer jag" flera gånger. gah!!

men nu skulle dom prata direkt med varandra. dom får fasiken ta och fixa det här!! jag vill ju inte ha mindre pengar bara för att dom missat att informera mej om det här!!! anledningen till at jag inte får jobba övriga helger är att då blir det kvalificerad övertid = dyrt för kommun. god dammit. jag jobbar gärna för bara dom vanliga helgpengarna. men det gick nog inte att komma runt sa chefen. well screw that. mjuff. nu är jag lite ilsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0