cykeln då...

ja vi fixade den ju igår. kortade av kedjan så den blev lite spändare så edn inte hoppar av lika lätt. so far so good. jag provcyklade lite, och växlarna jävlades lite igen, den ville inte växla, men jag tänkte inte så mycket på det, tänkte att det tar väl ett tag för dom att "hoppa" i. så imorse när jag stressade till jobbet satte jag mej på cykeln och cykla iväg. eller snarare hoppade iväg. jag bokstavligt talat hoppade på sadeln för enda växeln som funka var ettan, alltså var den alldeles för lätt! jag kom ju ffs ingenstans!!

så där skumpade jag fram
och tänkte att på det här sättet kommer jag ju aldrig fram!! så jag sparka till den på navet därbak, och då hoppade en trögare växel i :P
så då tog jag mej framåt iaf, så åkte hem till mamma och hämta bilen.

förbannade värdelösa stördcykel. jag är inte så förtjust i den.

Kommentarer
Postat av: Peter

ehhh. rent konditionsmässigt så bör det ju vara bäst med låg växel? Fast det var kanske inte konditionsträning du var ute efter?

tack för uppdateringen

:D

2009-02-16 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0