åh vad arg jag blir

knatade bort till älskling innan för att hämta min cykel. när jag skulle låsa upp den insåg jag att jag ju inte har nån cykelnyckel, nu är den stora frågan, vart i helvete är den?? jag har då inte tagit bort den från nyckelknippan....
så det var ju bara att knata hem igen, utan cykel :(
som tur är har jag en extranyckel, så det blir att knata tillbaks eftersom jag ska till mamsen sen, och därifrån vill jag inte ensam ikväll!!

tänkte passa på att visa lite av mitt sååå coola linne jag köpte i en liten affär i notting hill. det var kärlek vid första ögonkastet ;)

det är lite mönster och pärlor längre ner och på ryggen också, it's so cool ;)
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0