work/swim/wash

ja. precis så. jag har jobbat, och var bla och badade med ett av dom små liven. riktigt skönt faktiskt, ni vet en såndär rehab-bassäng med varmt och skönt vatten :D

sen stressa hem och slänga i en tvättmaskin. puh. och ungefär precis när jag höll på att stressa runt som mest för att få ut så mycket som möjligt av min tvättid fick jag ungefär samtidigt ett antal sms, samt ett telefonsamtal. hur kunde jag bli så populär helt plötsligt?? ;)

vi hade dessutom besök av chefen på jobbet idag. och jag får fortsätta jobba "mina" helger till augusti, vad det ser ut. sen kommer tjänstlediga linda tillbaka. känns både bra och mindre bra. bra för att jag behöver ju jobba, mindre bra för att det är så drygt att jobba varannan helg. varannan helg kan jag liksom inte göra nåt alls whatsoever. menmen, kan ju inte säga nej till det heller, that would be like biting my own ass. eller nåt.

wellwell, laundrytime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0