i brist på annat

så fördriver jag tiden med en liten lista tills jag slutar jobbet ;)

Du heter: Helena
Smeknamn: Harry, Sandis
Är du i ett förhållande: jes indeed
Låt som när du är ledsen sörjer till?  oj, ska jag välja en enda menar ni??
Beroende av: hmm...möjligtvis choklad ;)
Vad tror folk om dig: glad, lite tillbakadragen, smart :P
Vad får du oftast komplimanger för: hmm...får väl aldrig nå komplimanger jag heller :(
Vad säger du för att imponera på någon: jag  behöver inte säga nåt, folk blir imponerade ändå ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hahaha de lät loligt"
Var bor du? falun
Trivs du där? jes!
Äger du några Converse? oja. 2 par tom.
Sprit, cider, vin eller öl? all of the above :P
Brukar du bli för full? har väl vart ung och dum jag en gång i tiden också!
Vad har du för mobiloperatör? Comviq
Är du allergisk mot något? nope
Hur svarar du i mobilen? "hej!" "hoj" "harry hännä" "helena"
Vem ringde du senast? min maaama
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? vill du följa med på en utställning imorron?
Antal timmar sömn i natt: cirkus 9
Sov du ensam? nehejdu :)
Brukar du komma i tid? oh yes
När mår du bra? oftast
När blev du fotad senast? idag :D
Hur känner du dig nu? lite otålig, slutar snart
Vanligaste färg på dina kläder? svart/grått och lite färg
Vad tycker du om fötter? dom är bra att gå på!
Vad saknar du? en fett bankkonto ;)
Hade du en bra kväll igår? jao :)
Favoritdryck på morgonen? te
Rakar du benen? jes
När brukar du oftast gå och lägga dig? allt mellan 22 och 01, typ. beror sej la på vad jag ska göra dagen efter.
Är du blyg? beror på situationen
Sysslar du med någon idrott? öhm. nej ;)
Vill du hellre ha mail än brev? tja jag blir glad om jag får nåt av det, haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm. nej. attraktion vid första ögonkastet dock.
Har du spytt offentligt? well. som sagt. även jag har vart ung och dum en gång i tiden ;)
Är du nöjd med ditt liv? yepp!
Är du bortskämd? oh my god no!
Vad gör du i morgon? hä visar sej
Vad är det värsta du vet? backstabbing
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oooolika
Vad längtar du till? london i sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? hell yeah!
Vad är det finaste du fått? oj. bra fråga.
En speciell dag du minns? studenten. och när jag träffa älskling såklart ;)
Du samlar på? nöööthing. eller,kanske kortlekar då.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: här rings inget, här messas det! och då är det ju dom närmaste som får "äran" :)
Gillar du golf? haha nja...
Vilken tid gick du upp idag? halv 10 ungefär
Har du sovit i din egen säng inatt? nopiedopie
Har du strumpor på dig nu? jupp. med giraffer på ;)
Är det okej att gråta? självklart
När grät du senast? oj, gråter av det mesta, så det var nog inte längesen...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, köpa saker, ge bort lite, spaaaara!!
Bär du glasögon eller linser? perfect vision I tell ya
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? neeee
När går du upp ur sängen en helgmorgon? beror på om jag jobbar
Har du piercing? ne. om inte örona räknas då.
Vill du gifta dig? undecided
Vill du ha barn? yes :D
Solar du ofta? nope, jag blir bara att se ut som en gris då ;)
Är du bra på att laga mat? bra och bra, jag behärskar konsten iaf, hehe
Är du flygrädd? nja. jo lite.
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? nåt med choklad
Tror du på ett liv efter döden? undecided
Tycker du om sushi? ingen aning
Vad äter du helst när du ser på film? uj. det växlar väl tror jag!
Bor dina föräldrar tillsammans? nopie
Har du tandläkarskräck? nejdå
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls!! fast har börjat uppskatta tjusningen i att vara uppe tidigt också. ibland.
Vilken ögonfärg har du? blågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? har väl hänt
Biter du på naglarna? inte på en herrans massa år
Hur ofta tränar/motionerar du? för sällan :P
Senaste låt du hörde? "aldrig ska jag sluta älska dig", som en liten tjej på talang2009 sjöng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0