good mooooorning world!!!

hehe. klockan är 09.27 och det är onsdagmorron. om 33 minuter skall jag infinna mej på en stol vid en bänk i ett klassrum. med en massa utbytesstudenter. näst sista lektionen i den här kursen!! helt gaaalet.

har ju då sovit hos mamsen inatt. dock inte överdrivet bra, sängen är för hård!! vaknade upp med en rygg som kändes som att den bara knöt sej mer och mer för varje sekund. synnerligen obehagligt!!

men nu är det snart dags att bege sej ut i dimman. den enorma dimman! man ser fasiken inte långt kan jag ju säga. men det är lugnt, jag tänker ta bil ;) det har ju sina fördelar att vara hos mama, haha. behöver dessutom handla lite efter skolan, så varför inte då passa på att ta bil?

men nu lär jag pysa. oh yeah.

sen hem och tvätta, och hålla tummarna för att recoveryskivorna kommer idag!!! *hoppashoppashoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0