fire in da house!!!

jajjemen. idag gick brandlarmet på jobbet!! fy satan vilket jäkla ljud!!! så vi lokaliserade matlagning som orsak, alltså falskt alarm. och eftersom det är direktlarm till sos så jag har ringt mitt första 112-samtal, haha. var ju tvungen att ringa och säga att det inte var på riktigt, så dom inte behövde skynda sej så mycket :) dock måste dom stänga av larmet, vi kan inte göra det själva...så vi gick omkring med det förbannade ljudet och led ett bra tag!!!

har tydligen vart knarkbeslag i huset mitt emot mitt jobb också. trevligt. såg en hög poliser gå in där igår, och idag stod det i tidningen. så kan det gå.

men nu lite soffmys ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0