det kryper i kroppen

av obehag. obehaget ökar för varje jogghelg jag har. typ. ok, det låter inte så jobbigt att jobba varannan helg, men att veta att man hela tiden har framför sej att man ska jobba lör/sön är inte kul. speciellt inte när det dyker upp massa facebook-statusar där det står "myskväll" osvosvosv. it sucks. jag vill också sitta hemma i soffan, eller nåt sånt. och bara ta det lugnt. som det är nu jobbar ju älskling också samma helger, men det här är sista helgen det är så. vilket betyder att han kommer vara ledig och jag jobba dom helgerna sen, inte kul :(
men nästa jobbhelg jag har kan jag inte jobba, då är det födelsedagshelg ;)
då finns det andra planer, sådeså.

nej nu ska jag sluta vältra mej i självömkan och tänka på att jag slutar om drygt en timme. då är det hem och lägga sej så man orkar upp halv 6 imorron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0