vuxen på riktigt :P

jajjemen nu har jag minsann skrivit på hyreskontraktet så nu har jag officiellt en egen lägenhet från 1 juni :D *wohoo* har också en massa tapetprover hemma som jag måste bestämma mej för, inte det lättaste upptäckte jag. men hihi :) harry is leaving hoooooome!! känns lite skumt ja, men väldans bra också :) och ja det var det här jag syftade på med "jag vet jag veeet jag veeeeet!"

har käkat massa nybakade bullar på jobbet idag. och sockerkaka. och eftersom pojken fyller år idag åt jag tårta hos hans pappa....så samvetet är inte på plus just nu eller vad man ska säga, haha :P men muuuumsigt var det, alltihop!!

nu ska jag inte jobba förräns på fredag, så skönt så ;) ska ägna mej åt skolan lite istället. vara duktig och sånt.

men nu, popcorn, south park, och mysande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0