sommarkänslor :)

jaaa nu är det ju nästan sommar när man är ute ju :) och för att förstärka det har jag en väldans fin bild som illustrerr detta faktum:
image72ok att min pose inte är den snyggaste, men det beror helt enkelt på att jag inte posade, och var inte direkt beredd på att evelina skulle ta kortet :P men hursomhelst, poängen är att jag står där i enbart linne, utan att frysa det minsta :) och ett väldans snyggt linne också, right ;) eller 2 st om man ska vara noga, jag letade ju som en tok efter just en såndär konstellation, och lyckades ju tillslut hitta vad jag sökte :D

och nu har jag kommit på att jag nog borde klippa topparna. annars kommer håret bli frisigt och slitet nu när det börjar bli varmt. mitt hår trivs inte riktigt i värme. inte när det är kort iaf, därför jag satsar på att spara ut det lite. det har en förmåga att locka till sej, så det är ett rent under om jag lyckas se likadan ut på kvällen som på morronen. dock tror jag min nya borste gör sitt jobb riktigt bra!! so far so good iaf :)

lyssnade på en föreläsning för en stund sen, och oh my freakin' god säger jag bara, men jag lyssnade på hela i ett sträck utan att bli omåttligt rastlös efter en kvart!! jag vart såå chockad. och dessutom var det ju med tröklärarn som jag har så svårt för annars. men nu lyckades han faktiskt :) så på det stora hela, en bra dag idag :)

förutom en sak...ingen pojke!! :( men det var "självvalt", jag behövde verkligen plugga...men imorron så :)

men nu, gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0