rättvik nästa

jajjemen. pojken är och hämtar paraplyer och när han kommer tebax ska vi åka till rättviks marknad :P haha, har typ aldrig varit där, konstigt nog, så det blir nog skojsigt. lite synd på vädret dock. synnerligen ostabilt, fast det ser ut att ljusna på vissa ställen :)

har idag varit ute och kört den gula bilen heeeelt ensam, haha. den är verkligen gul ;) men jag gillar den ändå på nå vis :)

och fy bubblan vad amerikanska filmer är förutsägbara!! vi kollade litegrann på independence day igår, och jag har sett den men det är läääängesen så jag kommer inte ihåg nåt av den. men nog fasiken gissade jag ju precis rätt på vad som skulle hända i en av scenerna!! precis rätt, verkligen. skrämmande hur lätt det är att lista ut vad som ska hända!! har dom ingen fantasi over there?? och oj vad kuuuuuuul det är att se deras storhetsvansinne. för nog är det ju såklart enbart amerikanerna som kan rädda världen. ja oja. dom är ju bäst ju. självdistans är deras mellannamn. (ingen ironi här inte ;P) hehe

men nog med bloggande. strax iväg med den gula bilen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0