quick delivery

hehe låter som en eskortserviceslogan, men det var inte så det var menat. vad jag menade var att jag idag har fått en avi om att jag kan hämta min dator :D och eftersom jag beställde den i söndags och det idag är onsdag så får jag ju lov att säga att det gick fort. inte ens en ynka liten cdskiva brukar ju komma så fort :) så nu är jag glad!! lär bara vänta på att mami ska komma hem med bilen, har ingen lust att knata bort till hemköp och sen GÅ hem med en stor kartong, haha. nån måtta får det vara.

uff har vart uppe sen halv 6 imorse och sov inte särskilt bra. svårt att somna och vakna massa gånger :( sen börja mamsen hosta som bara den ungefär trekvart innan jag skulle upp, såå kul :P men sånt slipper jag snart ;)
iaf, anledningen till att jag var uppe så tidigt var såklart jobbet, aldrig jag skulle gå upp den tiden annars!! har bla varit på rehab och badat med en boende, såå skönt!! vattnet är helt underbart varmt!! träffade också på gaaaandhi jr, och en gaaaammal granne från borlänge, inte träffat henne på 15 år eller nåt :) hon skrev till mej på facebook för ett tag sen, och nu stod hon där mitt framför ögona på mej, så trevligt så :) och världens sötaste lilla bebismage har hon!!

men nu ska jag inte säga så mycket mer. bara lägga upp lite bilder. som den här, det här är vad jag ser när jag kollar ut genom sovrumsfönstret!
image76hårt arbetandes gossar ;) en med korsade ben pratandes i mobilen..manligt? haha

och det här är vad jag just roat mej med:
image77islatte (made it myself *stolt*), cashewnötter, och ett äpple. nyttigheten själv vettni ;)

men nu, hör och häpna, ska jag...PLUGGA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0