måndag

ja då var det måndag igen då. inte för att det liksom spelar nån roll för mej, helger har lite tappat sin betydelse eftersom jag ändå ofta jobbar då...
men det är iaf fint väder idag och jag är glad och nöjd!! var tom ute och gick innan jag åt frukost ;) och har dessutom lyssnat klart på en föreläsning, så jag har minsann varit duktig idag :D så nu får det vara nog med duktighet, haha.

och massa jobbmeddelanden har jag fått också, jag som senast igår var lite fundersam över att jag skulle jobba så lite i maj att det blir för lite pengar, men det ser ju ut att ordna upp sej :)

den där föreläsningen jag lyssna på btw, hur bra känns det när lärarn säger från början att han kan komma att använda fel begrepp?! men att vi ska inte bli förvirrade!! gah!! i det här fallet handlade det om att han sa han noh kommer säga fel och säga eg istället för eu och sånt. visserligen är det ju samma sak, typ, och ja jag fattar vad han menar, men ändå!! han är väl lärare ffs!!

men nu ska jag sluta klaga. ett tag iaf. och hoppa in i duschen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0