jobbar

japp sitter på jobbet just nu. här är lugnt som vanligt, så vad passar då bättre än att blogga lite? sitter med en kopp te och min stieg larsson-bok, kan det bli bättre? :)
har dessutom nu fått ett ganska stort antal till turer, det har pipit i telefonen hela morronen!! det började vid halv 9, vilket inte är så kul om man somnat efter 2 nångång...menmen jag somna om sen igen :) och han breve märkte ju ingenting heller :P så nu kan jag iaf slappna av lite och inte oroa mej alltför mycket för junilönen :)

anledningen till att vi var vakna så pass sent var faktiskt inte vad man skulle kunna tro :P utan vi låg och pratade om vad vi gjorde när vi var små, och en massa såna saker i ett par timmar, hur mysigt som helst!

btw, "waiting", med neverstore, är en väldigt bra låt :)

och nu vart det väldigt många glada smajlisar i det här inlägget, men vad ska jag göra då? jag är ju på bra humör!! :D

åter till jobbet nu dock. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0