jobb igen då

jajjemen. känns som att man inte gör annat. och ikväll kändes det extra drygt att åka hit eftersom det är så varmt och fint ute. varmaste dan hittills. och jag måste åka och jobba kl9!! gah!! inom en timme ringde 2 kompisar och frågade om jag inte skulle vara med ute och dricka öl eller nåt, men nejdå. 
men jag är ju inte ensam om det, pojken jobbar ju också :P om det inte visade sej att han var ledig...ujuj
men vi hann med en glass vid slussen iaf, så mysigt så :)

och ännu mera läckert rosa är jag nu också! och det bränner och kliar typ. lite drygt. men jag har iaf vart duktig och smort in mej med solskyddsfaktor idag, för att det inte skulle bli alltför illa :P

sitter nu här med en liten hög med twix, *wohoo*. my one and only drug. jes indeed. så länge jag har dom känns allt mycket bättre ;)

men nej nu ska jag fortsätta tjattra med folk på msn. tack och lov att det är några som inte har nå liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0