it's a miracle!!

oh jes indeed. inte en enda gång störde jag mej på min lärare idag :) tyckte tvärtom att han var riktigt bra!! gah!! vad har hänt?! men kom fram till att det nog beror på att han inte höll en föreläsning utan det var ett seminarium, så han stod inte och pratade inför alla på ett språk han uppenbarligen inte behärskar. men när det bara var 6 personer där och han inte hade all press på sej, pratade han riktigt bra faktiskt :) så jag ska sluta döma folk och ge dom en chans tror jag...
sen kan det ju ha något att göra med att han kallade min och hannas presentation "very good" ;) haha
en av utbytesstudenterna kom försent, han kom alldeles när vi var klara med våran presentation. lärarn säger då "now you missed....a very good presentation" moahaha. han kunde sagt vadsomhelst, typ "you missed the first presenttaion", men nejdå, han sa "very good", och god dammit klart man tar åt sej :D hahaha
men vi var faktiskt bättre än dom andra, för precis som när jag läste engelska är det skrämmande dålig kvalité på vissa utbytesstudenters engelska...vissa av dom förstod man knappt vad dom sa :( kan ju inte vara kul för dom heller. så på det stora hela har det varit en bra dag :D kom till skolan med hanna redan vid halv 10 för att plugga till tentan, och vi hade inte seminariet förräns kl 13 :P

men nu ska jag nog stöka runt lite. btw har jag nog valt tapeter nu :D har 2 jag tvekar mellan, ska nog fråga min maaaaama om råd ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0