hooooome again

ja nu är dagsverket för idag avslutat. och jag är trött som en gnuuuu!! och har ont i magen...inte roligt. vill inte gå och sova nu heller fast jag borde. nej nu var ingenting roligt.

och evighetsprojektet att flytta över musiken från gamla datorn till den här fortsätter. lite varje dag, haha, så så småningom borde det ju vara klart :D

nej nu ska jag lyssna på "I'm yours" med jason mraz och deppa lite. saknar pojken som fan :(

och tror det där bråkandet igår påverkade mej mer än jag trodde. skumt. well, har varit lite känslomässigt ostabil på senare tid, haha. har sin naturliga förklaring. som jag dock inte tänker ta upp här :P


kanske ska kolla lite på stolthet och fördom också. lööööövfilms is the shit sometimes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0