fredag

och jag har minsann haft fullt upp hela dan :D städat, och handlat, och vart runt på stan. såååå duktig har jag varit så ;) och det har medfört att jag ser ut som ett freak i håret, eftersom jag vart ute och flängt i fluff-frissväder. inte loligt. men vad gör man? a girl's gotta do what a girl's gotta do.

införskaffade bla en ny hårborste, och dom är fan dyra. 100 spänn för nåt i plast man har att reda ut håret med. helt sanslöst. men det är ju ett nödvändigt ont.

men nu ska jag nog slå mej ner med min bok. det är ju tillräckligt ljust ute för att jag ska våga läsa den nu när jag är ensam hemma ;P

och emmy återupplever tydligen barndomen med pärlplattor, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0