försäkrad

jajjmen nu har jag vart duktig och gått och skaffat mej en hemförsäkring :D så nu är jag försäkrad mot drullighet och sådant. reseförsäkrad också för den delen :)

och kopparhattens lunchbuffé är lite lätt farlig. eller hur mirre? ;) man blir aningens mätt om man säger så. men skönt att kunna sitta ute var det iaf!!

sen såklart bidde det ju lite shoppande. har letat efter ett par sommarskor, typ, ett tag. men tycker ballerinaskor är inte riktigt jag, men nåt liknande. och det var väl tur mirre var med då eftersom hon dök rakt på ett par som var synnerligen passande :P så nu har jag dom på mej för att gå in dom lite :D köpte även ett linne med ankare på, som jag kollat på i EVIGHETER!! men problemet är bara att det inte fanns i min storlek, och dom skulle inte få in nåra heller :( så jag köpte ett som var liite för stort, och får väl ha ett linne under helt enkelt. eller en snygg bh :P för så länge jag har kollat efter det kan jag ju liksom inte låta bli att köpa det bara för att det inte fanns i exakt rätt storlek ;)

men nu ska jag slå mej ner med "luftslottet som sprängdes" av stieg larsson. sitter såklart ute på balkongen :D I löööövs the mobilt bredband ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0