effektiv som bara den

japp det är jag :D nu är nästan alla böcker nerpackade, och dammade för den delen. plus att jag har hunnit med att plugga en hel del. så nu känner jag mej duktig ;) och trött. kanske ska gå och sova snart. så man kanske kan vara hyfsat utvilad imorron :) ska ju minsann både tentaplugga med hanna och sen på en föreläsning, så det blir hjärnaktivitet på hööög nivå!! satsar på att vara i borlänge runt kl 9. med bil, den här gången. busskortet har gått ut och jag ska bara dit 2 gånger till, inklusive tentadagen, så det är aningens onödigt att fylla på det. så det blir att ösa på på borlängevägen med takida på högsta volym ;P moahaha
that's life I tell ya.

men nu ska jag plugga lite till och sen gå och sova.

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0