datorer å stuff

jaaa nu har jag tagit ännu ett steg på flyttahemifrånvägen :P nämligen bestämt vilket bredband jag ska ha och ringt och frågat saker och blablabla. har också bestämt vilken dator jag ska ha, tror jag. hittade en på internet som verkar bra, och var helt ok i pris :) men ska tänka på saken innan jag beställer. wiiii inte lång tid kvar nu!!

men idag har minsann jag och hanna varit duktiga. bidde klara med seminarieuppgiften på ganska kort tid :D så ambitionsnivån har på nå vis varit ganska hög. när jag vakna imorse (av ett sms av pojken om polisbilar och grejor :P) så kände jag mej faktiskt riktigt laddad att plugga!! så jag ska slå mej ner med skolboken till tentan om en stund också. men inte fan kunde han ju ge oss en hemtenta. gah. me do not like. men whatever. har ju 2 veckor på mej att plugga ;)

men nu först ska jag nog titta lite till på tapeter. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0