ambitiös

ja jag har mina ambitiösa stunder. kom nyss hem från skolan där jag och hanna suttit och tentapluggat sen 9 imorse. tror vi va lite trötta på slutet, det blev lite flamsigt :P

men under tiden har jag också hunnit med att tjäna 260 spänn :D kom förbi en kille där vi satt och frågade om vi ville vara med i ett experiment. vi var väl lite tveksamma först, men när han sa man får pengar i det så vart vi genast på ;P det gick ut på att man fick välja vad man skulle göra med 150 kr, lämna tebax och sedan dela ut allt tillbakalämnat jämnt mellan alla, behålla alla pengar, eller dela upp dom osv. och beroende på vad man själv gjorde och vad dom andra gjorde (vi var 8 st) så fick man pengar sen. och jag gick därifrån 260 kr rikare ;) dock var det med presentkort på kupolen också, men ska försöka övertala pojken att han ska köpa dom av mej, eftersom vi ändå ska dit nu för han ska köpa nåt ;) I wants cash!!
så det var ju lite spännande, haha. dock skulle c-uppsatsen han skulle ha experimentet till vara inlämnad imorron, så lycka till med det säger jag bara...

sitter i sängen med datorn i knät nu minsann, hihi :)

det var väl vad jag hade att säga för stunden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0