villintevillintevillinte

ne jag vill inte ägna hela dan åt att plugga. men det är så det får bli. ska alldeles strax ta itu med hemtentan. gah. men, som tur är var jag duktig och lämnade in alla dom tidigare uppgifterna i tid, och får därför tillgodoräkna mej 10 poäng på hemtentan :D och eftersom godkäntgränsen är 30 tycker jag väl jag ska kunna fixa den. så fort jag bara börjar...

sen ska jag sätta igång med rapporten i jämförande politik. vilket jag verkligen inte har nån som helst lust med. jag har inte ens bestämt helt vad jag ska skriva om. men det är ungefär 4 veckor tills den ska in, så jag har ju lite tid på mej iaf :P fast det kommer jag ju garanterat tänka dan innan den ska in och jag inte heller då har börjat...menmen, den dagen den sorgen :)

och så var det ju den där deadlinen för studenttidningen.

och tentan i borlänge om 3,5 vecka.

ojdå. hade visst lite att göra. tja då är det väl bara att lämna datorn och sätta igång. fast först ska jag nog klä på mej. musiken är då laddad iaf. alla låtar satta på shuffle. då ska dom ju räcka hela dan ;P och ett antal till dagar. men det har inte med saken att göra.

well now, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0