vill inte va meeee nå mer

nej nu vill jag bara gå och lägga mej och dra upp täcket över huvet och soooova sova sova. klockan ringde vid den synnerligen trevliga tiden 05.40 imorse eftersom jag skulle jobba. och vanligtvis brukar jag piggna till när jag väl kommit upp, men inte idag. har gått omkring lite lätt zombieaktig hela dan, och höll nästan på att somna på jobbet. känns som att jag lider av sömnbrist deluxe. är verkligen helt slut hela jag och kroppen går typ på autopilot. är nästan helt snurrig av trötthet. ingen mysig känsla. känns som att jag liksom inte har nån koll på omvärlden. dessutom har jag ont i huvet och mina kuddar var inte på min sida inatt eftersom jag vaknade med rejält ont i nacken, och det sitter fortfarande i.

men istället för att göra vad kroppen skriker åt mej att göra så måste jag skriva klart min rapport. ska nog försöka göra det idag så jag kan slappna av imorron.

så är det så konstigt om jag inte vill vara med nå mer?

annars så tycker jag det kan bli måndag typ nu på en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0