tekniknörd

ja jag misstänker du har tekniknördinflytande på mej pojk ;)
köpte mej nämligen en fmsändare till min mp3spelare igår, så nu kan jag lyssna på min mp3 i bilstereon, hur fiffigt som helst :D
image36lyssnar på den på min vanliga stereo just nu :)

och ni vet känslan man har på julaftonskvällen, när man ätit ungefär 10 kilo mat? ta den gånger 10 ungefär så vet ni hur det kändes igår...urk. vem visste att tacopaj/gratäng kunde göra så mot en? gott var det ju iofs :D haha
vi skyller på den icke upplösta jästen, typ. haha. så kul är det inte att gå omkring med helt uppsvälld mage och illamående. uff. men som sagt, gott.

och nu tycker jag lönespecifikationen kan dimpa ner i brevlådan så jag får se hur mycket kläder jag kan köpa kommande månad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0