snö idag igen

ja nu börjar det ju bli riktigt jobbigt ju. vakna upp ännu en dag och inse att det snöar en massa. har dock slutat nu och solen skiner en aning, men ändå. varmt är det ju inte. jag som vill använda min skinnjacka!! gah!!

har iaf varit duktig idag och varit både på stadsbiblioteket, skolbiblioteket, samt suttit och pluggat med mirre uppe på skolan. och klockan är bara ett :) lånade ett antal böcker...
image308 st för att vara exakt. och hade alla dom i min väska. kan ju säga att jag gick aningens böjd för att orka bära den! vägde den när jag kom hem också, var tvungen att kolla. drygt 8 kilo vägde den!! så jag har alltså gått omkring och burit på 8 kilo på ena axeln, det känns ju väldigt bra. undrar var kiropraktorer och såna skulle säga om det?

men nu ska jag äta något innan jag svimmar av hunger ;)

och tänk vad typ ett missförstånd nästan kan ställa till med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0