shallow day

jao idag har jag gjort något hyfsat ytligt, hehe. har vart på manikyr, det ni ;) fick ett presentkort av mamsen när jag fyllde år, så nu använde jag det :) och fy bubblan vad skönt det var!! hon masserade händerna på mej bla. helt underbart :) åsså vart ju naglarna rätt snygga nu med :P fast jag tycker nog hon slarvade lite ändå, hade nästan förväntat mej mer av nån professionell, menmen, what to do? är ju rätt nöjd i alla fall. så ikväll skaj ag ut och flasha dom på harrys ;P haha

lyckades också få tag på grejen åt pojken som jag letade efter som en tok igår. dock var ju meningen han skulle få den innan han åkte, menmen, får bli sen istället :)

men nej nu ska jag nog slå mej ner framför tvn, sen äta, sen effektivitetsplugga för att sedan kunna dricka öl med gott samvete :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0