relaaaaxing

ja nu känner jag mej sådär härligt relaxed som man bara kan göra efter ett varmt och skönt bad :) med en massa skum samt lite tidningar. kan det blir bättre? hihi

ska plugga färdigt det sista nu så jag kan träffa pojken ikväll :) snön däruppe lyckades inte förstöra min måndag, haha.

kollade runt i lite bloggar nyss, och det verkar som att många har drömt hemska saker inatt. det var så jag reagerade på hur många det var som skrev det. är det nåt i luften kanske?? eller så har alla kollat på wallander ;P

och just nu regnar det, så det är helt supermysigt att bara sitta inne! känns bra när man kan göra det med gott samvete :D

känns förresten riiiktigt bra att falun förknippas med en av sveriges största massmördare, som dom så fint uttryckte det i söndagsbilagan i aftonbladet igår. mattias flink alltså, var värsta reportaget om han och hans skjutningar här i stan. så det känns ju bra, verkligen. gruvan, sanna kallur, och mattias flink. är det så folk ser på stan? haha

och sackie, nejnejNEJ!!! utseende räknas inte som en kvalifikation!!! gaaah!!

Kommentarer
Postat av: Saandis biatch

Men vafan :P Klart det gör! Annars hade ju hälften av Faluns tjejer inte haft nånting att komma med alls! :)

2008-03-11 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0