payday

japp löning idag, dessutom fint väder och inte så kallt så man fryser ihjäl. och jag är fast inomhus. humor. verkligen. menmen, är man vuxen och ansvarstagande så ;P

kollade ju på lägenhet igår. den var helt ok faktiskt. gigantisk balkong! dessvärre hade hon som bodde där nu fått nytapetserat när hon flytta in för inte så längesen, och hon hade valt nån rätt ful blå färg med typ, fjärilar? blommor? på....så det lär man väl få stå ut med OM jag tackar ja. men frågan är om det är värt det. jeje, får tänka på saken.
på tal om hon som bodde där, aldrig träffat en mer energisk och hetsig mänska!! och bryr jag mej verkligen om att hennes syster precis tagit körkort? eller att hon så gott som bott hos sin pojkvän dom senaste tre åren och tyckte det var onödigt att betala för en lägenhet hon inte använder? och liten var hon också. nådde mej knappt till axeln. weird people.

råkade dessutom nästan köra rakt ini ett bråk igår. skulle lämna tebax filmen jag och pojken sett (heartbreak kid, riktigt kul faktiskt :)) och utanför film och fabel stod det 2 killar och bråkade med en kille i en bil, och en tjej stod en bit ifrån och pratade i telefon ganska hysteriskt, nåt om att "men du måste komma hit!! kom hit nu!!" osv. lite obehagligt måste jag säga, så jag skyndade mej att stoppa i filmen i inkastet och tryckte gasen i botten ;) jobbigt att  få motorstopp i den situationen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0