påskägg

image32
hihi ja totalt oväntat fick jag ett påskägg igår av pojken. och det var helt fyllt med.....TWIX :D och en liten nalle :) hur fasiken han lyckades få i alltihop och dessutom sätta ihop ägget är en gåta. men uj vad glad jag bidde :) nästan 1.3 kilo twix, det ni ;P och alltså det var ju inte enbart twixen som gjorde mej glad, utan det att han faktiskt tänkte på det....så sött ju :)

och idag har det snöat igen. deprimerande. det hade dock slutat tills vi faktiskt tog och klev upp, men ändå. vill ju ha VÅÅÅÅR!!!

idag blir det väl mest långfredagströk=plugg. min mamma sa dock igår att jag inte skulle klaga på att långfredan var tråkig, för när hon var liten fick hon inte ens gå och leka med sina kompisar, och inte ens en mataffär var öppen. haha. så fine, jag ska sluta klaga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0